Dobry rok, dobry blog

 


Przed tygodniem było podsumowanie ubiegłego roku. A dzisiaj pozwólmy sobie na podsumowanie bloga. Ten blog jest dla nas bardzo ważny. Od niego wszystko się zaczęło. Zaczęła się po kilku dekadach od naszego wysiedlenia integracja na nowo Wolaków Grzymaliniaków. Zdarza się czasami, iż ktoś mnie informuje, że przeczytał coś na moim blogu. Ale tak naprawdę, to nie ja jestem założycielem bloga o Woli Grzymalinej. Wspaniały pomysł na założenie bloga jest dziełem Zofii Dec i Heleny Bęczkowskiej. Ja dołączyłem do pisania w późniejszym czasie, gdy dowiedziałem się o istnieniu bloga. Od czasu założenia bloga minęło już ponad 6 lat i nadal działa. W ciągu tygodnia powstaje przynajmniej jeden nowy wpis, więc w ciągu roku jest ich grubo ponad 50.

A wszystko zaczęło się w roku 2016 w taki sposób:

wolagrzymalina.blogspot.com/2016/09/post-informacyjny_24.html

Bardzo sobie cenię wpisy na blogu, które zawierają osobiste wspomnienia byłych mieszkańców. Oto kilka przykładów.

wolagrzymalina.blogspot.com/2016/10/moje-ukochane-miejsce-na-ziemi-to-wola.html

 wolagrzymalina.blogspot.com/2018/02/konczy-sie-karnawa-czyli-ostatki.htm

wolagrzymalina.blogspot.com/2018/03/lesnicy_25.html

wolagrzymalina.blogspot.com/2018/10/dzis-wspomne-jeszcze-jedna-wazna-osbe-z.html

wolagrzymalina.blogspot.com/2018/11/wspomnienia-mojego-dziecinstwa-trzeba.html

wolagrzymalina.blogspot.com/2021/02/wspomnienia-o-moim-ojcu-jozefie.html

wolagrzymalina.blogspot.com/2022/12/wspomnienia-kazimiery-jasiak.html

wolagrzymalina.blogspot.com/2020/05/tyton-jeszcze-jedna-wesoa-dziwna.html

Działalność bloga będziemy kontynuować, pomysłów na pisanie jest jeszcze całkiem sporo. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Woli Grzymalinej do dzielenia się swoimi wspomnieniami ze starych, pięknych czasów.

Jarek

jarczeslaw@tlen.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża