Kościół w Woli Grzymalinej

Przed kilkoma dniami otrzymałem maila od pochodzącej z Woli Grzymalinej Pani Aliny Mielcarz. Mam pozwolenie na umieszczenie treści na blogu, więc cytuję w całości:


Witam.
Nazywam się Alina Mielcarz z domu Pacholik.
Urodziłam się w Woli Grzymalina,moji rodzice to Stanisława i Kazimierz Pacholik.
Sąsiedzi to Józef Pierzak,za nim zaraz Twoi rodzice ,mama Gienia,imiona ojca nie pamiętam,ale chyba Jan z Wolicy,po drugiej stronie Jan i Helena Frukacz.
O waszym blogu dowiedziałam sie od mojej kuzynki Aliny Politańskiej,wspomnienia wracają.
Obecnie mieszkam w Katowicach.
W załączniku przesyłam zdjęcie ołtarza z naszego kościółka w Woli Grzymalinej w którym notabene i ja i moja siostra Jadwiga brałyśmy ślub.
Gdybym mogła w czymś pomóc proszę o kontakt.
Pozdrawiam Alina Mielcarz.
 
 Miło nam, że odezwała się kolejna osoba, dziękujemy Pani Alinie za zainteresowanie. Takich osób, które mają związki rodzinne albo sentymentalne z Wolą Grzymaliną , rozsianych po całej Polsce jest zapewne jeszcze bardzo dużo. Wielu z nich pewnie nie wie, że istneje blog ze wspomnieniami o Woli Grzymalinej. Być może z czasem odkryją nasz blog i przyłączą się do wspomnień. A skoro już była mowa o naszym kościele, to poniżej umieściłem kilka fotografii wykonanych w roku 2006 w Białej Pajęczańskiej.
Jarek











 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża