Dziś moje serce szczegolnie sie raduje .Czytam naszego blogai wprost nie wierzę ,że aż tyle się dzieje.
No i to dzięki Jarkowi i Helence.
Mam nadzieję że teraz więcej osob bedzie piasać ,a jest o czym.Kiedy nikt się nie odzywał  na naszym blogu straciłam
nadzieję i myślałam ,ze to zły pomysł i wtedy odedzwał się
Jarek.Dzięki niemu wszystko ruszyło.
On wie że go podziwiam ale chcę żeby wszyscy czytelnicy wiedzieli,że dzięki jego aktywności machina ruszyła.
Jeszcze raz muszę stwierdzić ,ze pomysł pisania bloga był Helenki. Po naszej wycieczce do naszego kościólka w Białej swierdziła ,że trzeba zacząc pisać wspomnieniao naszej kochanej Wsi. Gdy piszę nadszego bloga widzę naszą Wieś ijej mieszkańcow i znów jestem dzieckiem.
Pozdrawiam wszystkich czytelnikow.
Zosia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża