SPROSTOWANIE !!!



Popełniłem błąd skandaliczny. Mea culpa, mea maxima culpa. We wpisie na blogu z dnia 16.03 2019 r. pt. „Zygmunt Jakóbczyk Armia Krajowa” napisałem, że Pan Zygmunt Jakóbczyk niedawno zmarł. 
Przed kilkoma dniami otrzymałem informację od Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej Okręg Pomorski, że Pan Zygmunt Jakóbczyk żyje. Nieporozumienie wynikło z tego, że jesienią 2018 roku w wieku 104 lat zmarł brat Pana Zygmunta Stanisław a ja otrzymałem mylną informację, jakoby zmarł Pan Zygmunt. Pan Zygmunt Jakóbczyk żyje, ma obecnie 102 lata, informacja jest pewna gdyż potwierdzona przez bliską rodzinę Pana Zygmunta. Bardzo przepraszam za nieporozumienie. Właśnie umieściłem komentarz z do wpisu z 16. marca z  wyjaśnieniem sprawy.   
Jarek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża