Drzewo genealogiczne

W dzisiejszym poście zamieściłem ten fragment mojego drzewa genealogicznego, który dotyczy moich przodków i krewnych związanych z Wolą Grzymaliną. Drzewo jest dosyć obszerne, zapewne każdy mieszkaniec Woli Grzymalinej znajdzie tu kogoś z rodziny albo kogoś znajomego. Ja jestem wnukiem Kazimierza Pierzaka i Józefy Włodarczyk

Jak widać litery są dosyć małe i słabo widoczne, więc najlepiej byłoby zapisać plik na dysku komputera, albo zwrócić się do mnie o przesłanie pliku bezpośrednio na pocztę. Dzięki temu można plik dowolnie powiększać.
Uwaga: połączenie górne oznacza małżeństwo, połączenie dolne oznacza rodzeństwo.
Osoby płci żeńskiej występują tu pod nazwiskami panieńskimi.
Z dostępnych mi informacji wynika, że z tego grona żyje jeszcze tylko jedna osoba.

Jarek



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża