Cdn. O naszej szkole w Woli.
Ja mialam to szczescie ,że do Łękińska chodzilam w 6 i 7 kl.
Starsze roczniki chodziły  do pierwszej kl.do Łekińsko.
Prawda jest ,co pisz Pani Owczarek ,ze dzięki mieszkańcom powstals we wsi szkola.
Muszę wspomniec ,ze moja kl. liczyła 15 dzieci.
Z kolonii chodzło nas : Zosia Kukula, śp.Andrzej Susmend,
Wladek Frukacz,Ryszard F. ,i ja .Reszta mieszkala we wsi.
Wynienie imiona bo nie ,mam ich zgody na publikowanie
danych'.
Maryla, Mirek,Katarzyna, śp. Antek , Grzegorz ,Janek,
Bogdan, Basia,Stanislaw, o kogos mi brakuje ale nie wiem.
Przyjażnilam sie z Maryla ale nasze  drogi się rozeszły po szkole sredniej ,ona chodziła do liceum w Belchatowie a ja w Szczercowie.
We Woli szkola byla przyjazns ,nasza  nie lubiłam szkoły w Łekińsku.Naczyciele byli ok. ale tam nie było ic z klimatu naszej wolskiej szkoły. Co tu dużo pisac,Wola to najukochańsze miejsce  na ziemi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młócenie zboża